MBP Szczecin
Wysoki kontrast Deklaracja dostępności

Rekrutacja: praca w sekretariacie

30.11.2021

Nazwa stanowiska:  SEKRETARKA/specjalista ds. zamówień publicznych

Opis stanowiska:

  • wykonywanie czynności biurowych – rejestrowanie korespondencji, umów, szkoleń,
  • redagowanie pism urzędowych,
  • organizacja spotkań, narad i konferencji,
  • koordynacja procesu zamówień publicznych,
  • bieżące monitorowanie miejskich i prywatnych zasobów lokalowych pod kątem potrzeb bibliotecznych,
  • nadzór na procesem pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych – po przeszkoleniu

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
  • pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00,
  • szkolenia oraz wdrożenie w specyfikę przetargową instytucji,
  • efektywne wsparcie na etapie zapoznawania się z nowym stanowiskiem pracy -  szkolenia, doradztwo, nadzór,
  • świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

Wymagania:

  • znajomość obsługi programów biurowych oraz urządzeń peryferyjnych,
  • umiejętność pisania pism urzędowych,
  • podstawowa orientacja w tematyce zamówień publicznych, preferowane doświadczenie w tym zakresie,
  • dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność.

Miejsce pracy:
Siedziba Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności na adres mailowy [email protected] do dnia 31.12.2021 r.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

UWAGA! Prosimy o składanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego”.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO) udostępniona jest na naszej stronie internetowej: https://mbp.szczecin.pl/

Zdjęcie