Nazwa stanowiska: SEKRETARKA/specjalista ds. zamówień publicznych
Opis stanowiska:
- wykonywanie czynności biurowych – rejestrowanie korespondencji, umów, szkoleń,
- redagowanie pism urzędowych,
- organizacja spotkań, narad i konferencji,
- koordynacja procesu zamówień publicznych,
- bieżące monitorowanie miejskich i prywatnych zasobów lokalowych pod kątem potrzeb bibliotecznych,
- nadzór na procesem pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych – po przeszkoleniu
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00,
- szkolenia oraz wdrożenie w specyfikę przetargową instytucji,
- efektywne wsparcie na etapie zapoznawania się z nowym stanowiskiem pracy - szkolenia, doradztwo, nadzór,
- świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Wymagania:
- znajomość obsługi programów biurowych oraz urządzeń peryferyjnych,
- umiejętność pisania pism urzędowych,
- podstawowa orientacja w tematyce zamówień publicznych, preferowane doświadczenie w tym zakresie,
- dobra organizacja pracy,
- komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność.
Miejsce pracy:
Siedziba Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności na adres mailowy [email protected] do dnia 31.12.2021 r.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
UWAGA! Prosimy o składanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego”.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO) udostępniona jest na naszej stronie internetowej: https://mbp.szczecin.pl/